Uw mening

Het Maasstad Ziekenhuis wil dicht bij de mensen staan. Met goede medische zorg, heldere informatie en een vlotte en vriendelijke behandeling. Uw ervaringen kunnen ons daarbij helpen.

Ontevreden of klacht?

Als u ontevreden bent, kunt u dat op verschillende manieren aan de orde stellen. In de eerste plaats kunt u uw klacht met de betrokken medewerker of leidinggevende bespreken. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, of wilt u informatie over de verschillende manieren waarop u uw klacht aan de orde kunt stellen, dan kunt u bij de klachtenfunctionaris terecht.

Idee, tevreden of een vraag?

Heeft u een idee, is er iets waar u juist wel tevreden over bent of heeft u een vraag? Laat het ons weten via het formulier Vraag of opmerking.

Wilt u uw ervaringen met anderen delen?

Via een beoordeling op Zorgkaart Nederland kunt u het Maasstad Ziekenhuis op een aantal onderdelen een rapportcijfer geven.